Veelgestelde vragen coronavirus

Helaas heeft het coronavirus en het bijverschijnsel coronagekte ook ons land bereikt. Recreatiepark De Boshoek volgt de ontwikkelingen van het RIVM op de voet en neemt passende maatregelen voor de veiligheid en hygiëne van personeelsleden en gasten.

Wij begrijpen het dat dat u als vakantiegast vragen heeft. Deze hebben de veelgestelde vragen hieronder opgesomt. Heeft u aanvullende vragen, dan staan wij u graag te woord via +31 (0) 342 47 12 97 en info@deboshoek.nl.

Wijzigingen en drukfouten op de website onder voorbehoud.

Veelgestelde vragen

Hoe kunnen wij met De Boshoek het beste contact opnemen?

Wij verzoeken u contact met ons op te nemen via:

Kan ik op vakantie op De Boshoek?

Ja zeker! Ons park is gewoon geopend. Wij hebben gezorgd voor aangepaste bestelmogelijkheden, welke wij bij de vakantiehuisjes afleveren. Ook zijn onze speeltuinen en midgetgolf toegankelijk. Er zijn aangepaste animatie-activiteiten. 

Welke annuleringsvoorwaarden zijn van toepassing?

De RECRON-voorwaarden zijn van toepassing voor annuleringen:

  • Meer dan 3 maanden vóór dag van aankomst annuleren betekent 15% betalen
  • 3 tot 2 maanden vóór dag van aankomst annuleren betekent 50% betalen
  • 2 tot 1 maand vóór dag van aankomst annuleren betekent 75% betalen
  • Binnen 1 maand vóór dag van aankomst annuleren betekent 90% betalen
  • Op dag van aankomst annuleren annuleren betekent 100% betalen

Bovenstaande is geldig zolang de corona situatie gelijk blijft aan hoe deze nu is of zwaarder wordt. 

Hoe kan ik annuleren als ik geboekt heb via een touroperator?

Wanneer je via een touroperator een vakantie op De Boshoek hebt geboekt, dien je contact op te nemen met de betreffende touroperator voor vragen over jouw verblijf betreffende de reservering.

Indien je bij Groepen.nl hebt geboekt, kun je wel contact met ons opnemen wanneer je vragen hebt over jouw verblijf.

Moet ik het restbedrag betalen voor mijn vakantie die ik nu wil verzetten ivm de voucherregeling?

Ja, dit restbedrag moet door u betaald worden voordat u de voucher ontvangt. 

Welke maatregelen zijn er genomen rondom hygiëne?

Ons personeel wat direct in contact komt met vakantiegasten zullen handschoentjes dragen om de overdraagbaarheid van het virus te verminderen.

Uiteraard houden wij ons aan de hygiënevoorschriften van het RIVM: 

  • Was je handen regelmatig met water en zeep
  • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog
  • Schud geen handen
  • Gebruik papieren zakdoekjes

Ook hanteert onze Housekeeping aangescherpte en aanvullende schoonmaaktaken.

Kan ik uit eten op De Boshoek?

  • Bestellingen snackbar
    Je kunt online snacks bestellen en laten bezorgen via onze webshop.
  • Ontbijt
    Het ontbijt kan bijgeboekt worden via Mijn Boshoek of tijdens online reserveren. Deze wordt dan bezorgd tot aan de hotelkamerdeur of vakantiehuisje. Vanaf 1 oktober 2021 kun je kiezen of je plaats neemt aan het ontbijtbuffet (op vertoning van QR-code in CoronaCheck App) of dat je de ontbijtbox meeneemt naar jouw vakantieverblijf (QR-code niet nodig).
  • Terras
    Om gebruik te maken van ons terras, ben je niet verplicht een geldige QR-code te laten zien. Om gebruik te maken van het toilet in Western Plaza, moet je wel een geldige QR-code laten zien. 
  • Restaurant + bowling
    Wanneer je binnen wilt eten of bowlen, dien je een geldige QR-code te laten zien in de CoronaCheck App.

Welke openingstijden zijn van toepassing?

Iemand in mijn gezelschap waarmee ik op vakantie ga heeft corona, wat nu?

Wanneer iemand binnen het gezelschap waarmee je op vakantie gaat, vastgesteld is met corona, mag je niet op vakantie. Informeer bij het RIVM of het verstandig is om zelf in quarantaine te gaan. 

Informeer met jouw annuleringsverzekering of de vakantie vergoed kan worden.

Hoe gaat de incheck?

De incheck gaat met zo min mogelijk contact. Daarom zorgen wij ervoor dat de sleutel van jullie huisje al in jullie huisje ligt. Per mail ontvang je een plattegrond en accommodatienummer, zodat je precies weet waar je heen moet rijden. 

Zorg ervoor dat je de juiste kentekens hebt toegevoegd via Mijn Boshoek, zodat je direct toegang hebt tot het park zodra je in jullie vakantiehuisje mag. 

Moet ik inschrijven voordat ik kan zwemmen?

Nee, sinds de versoepelingen vanaf 25 september 2021 hoef je je niet meer in te schrijven voordat je komt zwemmen. Je kunt dus gewoon komen zwemmen in het binnen- en buitenzwembad.