Veelgestelde vragen coronavirus

Helaas heeft het coronavirus en het bijverschijnsel coronagekte ook ons land bereikt. Recreatiepark De Boshoek volgt de ontwikkelingen van het RIVM op de voet en neemt passende maatregelen voor de veiligheid en hygiëne van personeelsleden en gasten.

Wij begrijpen het dat dat u als vakantiegast vragen heeft. Deze hebben de veelgestelde vragen hieronder opgesomt. Heeft u aanvullende vragen, dan staan wij u graag te woord via +31 (0) 342 47 12 97 en info@deboshoek.nl.

Wijzigingen en drukfouten op de website onder voorbehoud.

Veelgestelde vragen

Hoe kunnen wij met De Boshoek het beste contact opnemen?

Wij verzoeken u contact met ons op te nemen via:

Kan ik op vakantie op De Boshoek?

Ja zeker! Ons park is gewoon geopend. Wij hanteren aangepaste mogelijkheden in/bij onze faciliteiten, conform de RIVM-richtlijnen. Ook zijn onze speeltuinen en midgetgolf toegankelijk. 

Welke annuleringsvoorwaarden zijn van toepassing?

De RECRON-voorwaarden zijn van toepassing voor annuleringen:

  • Meer dan 3 maanden vóór dag van aankomst annuleren betekent 15% betalen
  • 3 tot 2 maanden vóór dag van aankomst annuleren betekent 50% betalen
  • 2 tot 1 maand vóór dag van aankomst annuleren betekent 75% betalen
  • Binnen 1 maand vóór dag van aankomst annuleren betekent 90% betalen
  • Op dag van aankomst annuleren annuleren betekent 100% betalen

Bovenstaande is geldig zolang de corona situatie gelijk blijft aan hoe deze nu is of zwaarder wordt. 

Hoe kan ik annuleren als ik geboekt heb via een touroperator?

Wanneer je via een touroperator een vakantie op De Boshoek hebt geboekt, dien je contact op te nemen met de betreffende touroperator voor vragen over jouw verblijf betreffende de reservering.

Indien je bij Groepen.nl hebt geboekt, kun je wel contact met ons opnemen wanneer je vragen hebt over jouw verblijf.

Moet ik het restbedrag betalen voor mijn vakantie die ik nu wil verzetten ivm de voucherregeling?

Ja, dit restbedrag moet door u betaald worden voordat u de voucher ontvangt. 

Welke maatregelen zijn er genomen rondom hygiëne?

Ons personeel wat direct in contact komt met vakantiegasten zullen handschoentjes dragen om de overdraagbaarheid van het virus te verminderen.

Uiteraard houden wij ons aan de hygiënevoorschriften van het RIVM: 

  • Was je handen regelmatig met water en zeep
  • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog
  • Schud geen handen
  • Gebruik papieren zakdoekjes

Ook hanteert onze Housekeeping aangescherpte en aanvullende schoonmaaktaken.

Kan ik uit eten op De Boshoek?

  • Vanaf 19 december 2021 is er wederom weer een lockdown.
    Dit betekent dat wij lunch en diner aanbieden via online bestelling via deze website. Het ontbijt wordt bezorgd bij de accommodatie.

Welke openingstijden zijn van toepassing?

Iemand in mijn gezelschap waarmee ik op vakantie ga heeft corona, wat nu?

Wanneer iemand binnen het gezelschap waarmee je op vakantie gaat, vastgesteld is met corona, mag je niet op vakantie. Informeer bij het RIVM of het verstandig is om zelf in quarantaine te gaan. 

Informeer met jouw annuleringsverzekering of de vakantie vergoed kan worden.

Hoe gaat de incheck?

De incheck gaat met zo min mogelijk contact. Daarom zorgen wij ervoor dat de sleutel van jullie huisje al in jullie huisje ligt. Per mail ontvang je een plattegrond en accommodatienummer, zodat je precies weet waar je heen moet rijden. 

Zorg ervoor dat je de juiste kentekens hebt toegevoegd via Mijn Boshoek, zodat je direct toegang hebt tot het park zodra je in jullie vakantiehuisje mag.