Veelgestelde vragen coronavirus

Helaas heeft het coronavirus en het bijverschijnsel coronagekte ook ons land bereikt. Recreatiepark De Boshoek volgt de ontwikkelingen van het RIVM op de voet en neemt passende maatregelen voor de veiligheid en hygiëne van personeelsleden en gasten.

Wij begrijpen het dat dat u als vakantiegast vragen heeft. Deze hebben de veelgestelde vragen hieronder opgesomt. Heeft u aanvullende vragen, dan staan wij u graag te woord via +31 (0) 342 47 12 97 en info@deboshoek.nl.

Wijzigingen en drukfouten op de website onder voorbehoud.

Veelgestelde vragen

Coronaproof op De Boshoek

Hoe kunnen wij met De Boshoek het beste contact opnemen?

Wij verzoeken u contact met ons op te nemen via:

Kan ik op vakantie op De Boshoek?

Ja zeker! Ons park is gewoon geopend. Wij hebben gezorgd voor een aangepast menu van ons restaurant welke wij bij de vakantiehuisjes afleveren. Ook zijn onze speeltuinen en midgetgolf toegankelijk. Er zijn aangepaste animatie-activiteiten. 

Welke annuleringsvoorwaarden zijn van toepassing?

Heeft u vóór 16 maart 2020 een vakantie geboekt? Dan vragen wij u contact op te nemen via mail: info@deboshoek.nl.
Heeft u na 16 maart 2020 een vakantie geboekt? Dan gelden de RECRON-voorwaarden voor annuleringen:

  • Meer dan 3 maanden vóór dag van aankomst annuleren betekent 15% betalen
  • 3 tot 2 maanden vóór dag van aankomst annuleren betekent 50% betalen
  • 2 tot 1 maand vóór dag van aankomst annuleren betekent 75% betalen
  • Binnen 1 maand vóór dag van aankomst annuleren betekent 90% betalen
  • Op dag van aankomst annuleren annuleren betekent 100% betalen

Bovenstaande is geldig zolang de corona situatie gelijk blijft aan hoe deze nu is of zwaarder wordt. 

Hoe kan ik annuleren als ik geboekt heb via een touroperator?

Wanneer je via een touroperator een vakantie op De Boshoek hebt geboekt, dien je contact op te nemen met de betreffende touroperator voor vragen over jouw verblijf betreffende de reservering.

Indien je bij Groepen.nl heeft geboekt, kun je wel contact met ons opnemen wanneer je vragen hebt over jouw verblijf.

Moet ik het restbedrag betalen voor mijn vakantie die ik nu wil verzetten ivm de voucherregeling?

Ja, dit restbedrag moet door u betaald worden voordat u de voucher ontvangt. 

Welke maatregelen zijn er genomen rondom hygiëne?

Ons personeel wat direct in contact komt met vakantiegasten zullen handschoentjes dragen om de overdraagbaarheid van het virus te verminderen.

Uiteraard houden wij ons aan de hygiënevoorschriften van het RIVM: 

  • Was je handen regelmatig met water en zeep
  • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog
  • Schud geen handen
  • Gebruik papieren zakdoekjes

Ook hanteert onze Housekeeping aangescherpte en aanvullende schoonmaaktaken.

Hoe gaan jullie op het park om met faciliteiten waar grote groepen mensen komen?

  • Het restaurant van Hotel De Boshoek is per 15 december 2020 gesloten.
  • Vanaf 14 oktober is eetcafé Western Plaza en zijn de bowlingbanen gesloten. Wij hebben een aangepast bestelmenu, zodat je toch eten kunt bestellen.
  • Onze speeltuinen en midgetgolf zijn allemaal buiten en geopend.
  • De Kidsclub is per 15 december 2020 gesloten.
  • Het zwembad is per 15 december 2020 gesloten.
  • De Markt is per 15 december 2020 gesloten. Dinsdag, woensdag en donderdag buiten de schoolvakantie kan online besteld worden en wordt dit bezorgd in jullie vakantiehuisje.

Kan ik uit eten op De Boshoek?

  • Vanaf 2 november
    Bestellingen en afhaal mogelijk van maandag t/m donderdag vanuit Hotel De Boshoek. Op vrijdag t/m zondag is het mogelijk om te bestellen en af te halen vanuit Western Plaza. Diner is mogelijk in het Hotel op reservering vóór 15:00 uur voor een dinershift om 18:00 uur voor max. 30 personen. Vanaf 15:00 uur nemen wij geen reserveren meer aan. Het is wel mogelijk om te bestellen van ons bestelmenu, zodat wij het bezorgen.
  • Ontbijt
    Er is geen ontbijt mogelijk vanaf 16 december 2020 in Hotel De Boshoek. Het ontbijt kan bijgeboekt worden via Mijn Boshoek en deze wordt dan bezorgd tot aan de hotelkamerdeur.

Welke openingstijden zijn van toepassing?

  • Eetcafé Western Plaza en bowling is gesloten, maar biedt wel bezorging aan. Ook is afhalen bij de snackbar mogelijk. 
  • De Kidsclub, het zwembad en De Markt zijn gesloten. 
  • Het Hotel is van 9 uur tot 17 uur geopend.

De overige faciliteiten op De Boshoek zijn geopend volgens onze reguliere openingstijden, zoals op onze website vermeld staat.

Iemand in mijn gezelschap waarmee ik op vakantie ga heeft corona, wat nu?

Wanneer iemand binnen het gezelschap waarmee je op vakantie gaat, vastgesteld is met corona, mag je niet op vakantie. Informeer bij het RIVM of het verstandig is om zelf in quarantaine te gaan. 

Informeer met jouw annuleringsverzekering of de vakantie vergoed kan worden.

Gaat het Kerstdiner op De Boshoek door?

Ons restaurant is helaas gesloten. Het Kerstdiner zal niet op dezelfde manier doorgaan zoals vorig jaar. Voor Hotelgasten kan het Kerstdiner doorgaan in Hotel De Boshoek. Voor de vakantiegasten in huisjes bieden wij een bezorgd Kerstdiner aan.

  • Ik heb een Kerstdiner gereserveerd en overnacht in een Hotelkamer.
    Dan gaat voor jullie het Kerstdiner in Hotel De Boshoek, gewoon door.
  • Ik heb een Kerstdiner gereserveerd en overnacht in een vakantiehuisje.
    Dan nemen wij contact met je op om ons bezorg Kerstdiner af te stemmen.
  • Ik overnacht in een vakantiehuisje, maar heb nog geen Kerstdiner gereserveerd maar wil dit wel graag.
    Log dan in via Mijn Boshoek om Kersttafelgrillen te reserveren, wij bezorgen dit in jullie vakantiehuisje.
  • Ik overnacht in een Hotelkamer, maar heb nog geen Kerstdiner gereserveerd maar wil dit wel graag.
    Log dan in via Mijn Boshoek om het Kerstdiner te reserveren, dit vind plaats in Hotel De Boshoek en gaat door.

Hoe gaat de incheck?

De incheck gaat met zo min mogelijk contact. Daarom zorgen wij ervoor dat de sleutel van jullie huisje al in jullie huisje ligt. Per mail ontvang je een plattegrond en accommodatienummer, zodat je precies weet waar je heen moet rijden. 

Zorg ervoor dat je de juiste kentekens hebt toegevoegd via Mijn Boshoek, zodat je direct toegang hebt tot het park zodra je in jullie vakantiehuisje mag.