Mijn.deboshoek.nl staat online!

Vanaf nu kunnen de gasten van De Boshoek inloggen op mijn.deboshoek.nl!
Een heel eigen account, met uw reservering(en) direct voor u beschikbaar!

Drukwerk

 

 

 

 

 

 

 

 

Wat kan ik doen met mijn.deboshoek.nl?

  • Rechtsboven op de website (naast de Boek Direct-knop) kunt u inloggen via ‘My Account’.
  • Log de eerste keer in met uw mailadres en postcode (1234AB of voor Duitse gasten: D12345) waarmee u geboekt heeft. Daarna kunt u uw wachtwoord aanpassen.
    (Heeft u voor juli 2016 geboekt, dan kunt u een account aanmaken met het mailadres waarmee u geboekt heeft.)
  • Bekijk uw reservering(en) en reserveringsbevestiging(en).
  • Pas uw gegevens of die van uw medegasten aan.
  • Voer alvast uw kenteken(s) in, zodat de slagboom voor u open gaat wanneer u ingecheckt bent. De slagboom gaat namelijk open op kentekenherkenning.
  • Boek uw extra’s bij zoals o.a., handdoekpakket, wifi of ontbijt. En betaal direct, zodat u dit niet bij incheck hoeft te doen.
  • Betaal de betaaltermijn snel en veilig via Ideal.

 

Veel gestelde vragen rondom mijn.deboshoek.nl:

  • Ik heb geboekt bij De Boshoek, maar ik kan niet inloggen. Hoe kan dat?
    Indien u heeft geboekt vanaf juli 2016, dan is uw reservering beschikbaar in uw account en kunt u inloggen met uw gebruikte mailadres en postcode (1234AB of voor Duitse gasten: D12345).
    Heeft u voor juli 2016 geboekt? Dan kunt u een account aanmaken via mijn.deboshoek.nl met het mailadres waarmee u geboekt heeft. Uw reservering is dan beschikbaar in uw account.
  • Ik heb geboekt via een touroperator bij De Boshoek, hoe kan ik inloggen via mijn.deboshoek.nl?
    U kunt een nieuw account aanmaken met het mailadres waarmee u geboekt heeft. Hierna is uw reservering beschikbaar in uw account.
  • Ik zie mijn reserveringsbevestiging niet. Hoe kan dat?
    U heeft uw reservering vermoedelijk voor juli 2016 gemaakt. Hiervoor was de koppeling tussen ons reserveringssysteem en mijn.deboshoek.nl nog niet gemaakt. Indien u uw reserveringsbevestiging wil inzien in uw account, dan kunt u dit doorgeven aan de receptie via 0342-471297 of info@deboshoek.nl. 
  • Ik zie geen enquête staan. Hoe kan dit?
    De enquête is pas zichtbaar na uw verblijf. 
Terug naar overzicht